Saturday, May 29, 2010

Selamat Ari Gawai 2010

Selamat betemu baru,

Lusa , nyu nyambut gawai kitai. Empelah aku di peda kitak ayan maya tuk. Kati tau ayan maya serta jam tuk. Kati enda dah wai, aku ga enda pulai gawai taun tuk. Kira ka OFF gawai meh aku taun 2010 tuk.

Ahh indai aaa, bangat ninding udu ga ati aku meda pengerami bala iban sebelah pasar, kelebih aku ba wap seperis. Mayuh bala diak peda aku. Gagau bebeli ke belanja ke di bai pulai gawai. Gagit meh ati nya diak ka ngenatai ke diri ba menua diri empu. Bisi nya lama udah ga enda ngemulai ke diri empu. Dini enda gaga ati tudah. Kekesit ga ati bala ke nganti di menua din penatai sida.

Baka diri empu semina mata meda aja meh. Enti ke ngelama tuk baka taun ke udah2. Kami menyanak sigi udah datai di rumah panjai din. Nyawa aku tuk meh nyamai di kelaie kami serumah pama aku tuk bisi di rumah...(jenis ke spika AOWA, wai..)nyamai madah terang. Ba tudah diri gaga ke urg apam...laban besai nyawa.

Nadai entu jaku bukai aku, kira ke meri pesan SELAMAT ARI GAWAI 2010, GAYU GURU GERAI NYAMAI NGUAN MENUA...ooohaaa....

***nyangkung aku ngirup ai pengayu serta...bejugit tauka moco ko inik ngun***

No comments: