Friday, May 1, 2009

Pun bln 5

Akai nyu enda berasai ari beganti ari. Bulan beganti bulan,diatu nyu manggai bulan 5,ngam ngam 1 ari bulan 5. Aiseh baru aku teringat...birthday betunggal aku sari tuk. Happy birthday to Nicky @ Igat...majak tuai kitai wai...huhuhu...

Ahhh indai aaa,pun bulan 5, bepun meh tabin kitai dayak. Kelebih agi bansa kitai iban enggau menyadi kitai bansa bidayuh. Kati ke enda wai,ujung bulan tuk ga kitai ka ngintu gawai...kekesit ati berunding ke diri ka pulai ke menua diri empu. Bah kitai ke udah bisi ruang bilik anang belaya bebaie pulai taun tuk..enti taun nyin kemarik dah pulai ngagai menua laki/bini...diatu beganti ga pia...hehehehe..
Bah...kati gaya wai? Enda patut bedau manduk jam tuk? Nya meh tumu manduk tumu ga bala keda udu be abas ke bubu...munyi ko bala betunggal aku ke mancal mancal..ngetis wai...pehetis dulu...enggai ke enda nakal(idup kitak di bai bala bangat ngemancal nya..dini nemu utai bangat enda alah..munyi ko niang aki lumpung ukai bangat leka bum)
Neyyy...pesan aku ngagai bala kitai anang udu ngabas bubu wai,lelak isi gawai empai datai,tajau nyu udah langkang munyi ko aya bugak...dayah ke urg bisi aaa...Kami ke indu pedis pala gasak pengawa kitak ke lelaki main tuk(ukai nganu aku dah...anang enda nyamai asai...aning aja ko ludut(warning))hehehehe...Ukai semua ga kitak lelaki ke stail nya pia iya...ngenang ke sida ke udu BUAN LUBUK ko aku tuk. Ahaksss...jangan ade yg terasa. Kutap kutap ati urg di dapur wai di tundi kitak main nya..ukai kitak nemu..eee indai aaa..munyi ko lagu Achan seduai Angela Lata jua..Tusah Ati Ngenang Gawai...ekekeke..
Bah nama pogerem kitak kini? Ehhh bala ging indai dimbusss taun tuk sigi dah sedia ka pogerem...bala keda bebaiek bekena ke coveroll laki diri empu wai! Adesshhh...dayah ke urang bisi...ahai langgai likuk...enda ulih imijin aku aaa...idup kitak di bai bala 'makai buah dadak' stail nya. Ukai apa wai...kena bebuti meh nya.
"ya nama ke pajuh bekena ke baju coveroll candiii?" pia ko aku laban mulut ke jampat gi. Urang bajik maya nya ila tumbuh tak kitai empelah ngena coveroll?"ko aku nanya baru, anang saru wai..taja munyi ke kasar jaku nya di dinga kitak ke datai nemua ngabas bilik aku tuk..tang meh intonasi nya jaku gagai nya tadi.
"Ukai pia cabuk,udah kitai ngirup ai pengayu kitai ke bekena ke baju nya aa...enti nyu bekena ke baju glemer..cecuma ga sarik munyi ko sa."pia ko ipar aku nya tadi nyaut aku. Mar ga enti maya gawai...bala ging indai dimbuss ukai sebaka enggau urg pengawa...gaya bebuti sigi lain ari utik urg bukai...Ba aku udu tepeda ke bala kitai iban ke bisi di bantai ke bala sebelah youtube maya pengarami gawai..bisi nya ngajat..poco-poco ke mayuh gik...rindu amai ati meda. Enti ke bala dimbuss and the gang...nampuk meh bisi main nya..ke ka nyarik ke tikai getah bala keda...anang ka ngampil enti ati enda tan..ehhh enggai nusi wai...enggai ke di kumbai kitak bula ga aku legi. Ancik pemula indai tuai urg tuk..pemula bangat enda di galau ke urg ko sekeda legi..neyyy...raya udu...hehehe..
Akai...ila nyambung baru wai...panjai cehita tabin gawai tuk...

No comments: