Wednesday, April 6, 2011

Kempen!

Kempen....kempen. Jam urg bepilih meh maya tuk. Parlimen menua sarawak udh di kerumbak, so diatu ndai sapa-sapa nyadi perintah menua sarawak. Kati runding kitak wai? Sapa pilih kitak nyadi perintah megai menua kitai tuk? Aku no komen ke diatu...sama-sama meda meh kitai 16 ari bulan tuk ila. Asai ke berami sepi aku maya bekempen tuk..hehehehe...Rami meda poster serta tambai kin kia ko aku tuk ila...
(Dalam ati aku din ka ngaga koleksi tambai ari semua parti k bisi bediri)
Ukai nama wai, diatu ga benung angat urg berandau ke pasal politik. Munyi ko aku tadi enggai komen dulu. Ila meh. Tiap sitak ba menua kitai tuk sama bisi pengari magang. Bisi nya satu lawan satu ko jaku melayu...bisi nya 3 penjuru meh ko org...bisi nya sampai 5 penjuru...apoooo!!...umur aku tuk br iya meh aku ninga utai munyi nya nyadi ba menua kitai tuk wai.

Bah ndai entu mayuh randau aku serak tuk wai...gagit ati meda tambai sebelah jalai diak..hehehehe...

No comments: